Hubnu až ZHUBNU

06.01.2021

Úvod

Asi každý, kdo se někdy potřeboval dostat do formy ví, že se jedná o běh na dlouhou trať, zázraky na počkání zavání průserem ve stylu jojo efektu.

Druhou rychlou variantou je hladovění, po kterém však také následuje kouzlo jojo.

Jak se vyhnout opětovnému tloustnutí?

Řešení je jednoduché: naučit se správně jíst, používat vhodné suroviny a umět je kombinovat.

Vzhledem k pracovní vytíženosti a celkově trendům lifestylu mají lidé málo času na snídani, oběd řeší často v práci a skutečně vaří až večer. Právě v čas, kdy se doma v pohodlí zklidní a neví, co už vařit, mají tendence vařit více a více tučné jídlo a porce mimoděk zvětšovat, protože pak ta opojná chvíle rodinné pohody trvá déle, a tak tloustneme a tloustneme.

Co se stane, když se večeře odlehčí? Použijeme správné suroviny a zkombinujeme správné plné chutě. Budeme usínat bez těžkostí, které způsobují těžký spánek.

Zároveň naše tělo více zdrojů zpracuje a méně uloží.

Logicky dojde k úbytku kilogramů, omezení únavového syndromu a především k pocitu spokojenosti.

Napsali a vyzkoušeli jsme pro vás účinné recepty na zdravé a chutné večeře. Toto jídlo vám zachutná a bude vás bavit.

Pracujeme s vynikajícími ochucenými oleji boho chef, které doplní onu plnou chuť.

Nám tedy chutnalo a pupíky jsou pryč :D

Důležitost olejů při vaření

Olej je živina, kterou organismus nevyhnutelně potřebuje. Měli bychom však dávat přednost nenasyceným rostlinným tukům.

Ty správné tuky ve stravě jsou tím primárním zdrojem té dlouhotrvající energie, podporují spalování tuků a mají vliv i na naši náladu a celkově na to, jak se cítíme.

Oleje se po konzumaci v těle vážou na vitamíny, zrychlují jejich vstřebávání do těla a aktivně tak podporují zdraví a metabolismus.

Jak oleje/tuky fungují nejen při hubnutí?

Pomohou vám zůstat dlouho sytí

Udržíte si nízkou hladinu krevního cukru a inzulínu

Jsou primárním zdrojem naší dlouhotrvající energie

Jsou vysoce sytivé a zbavují vás pocitů hladu mezi jídly

Podporují spalování tuků, tedy hubnutí

Podporují zdravé hormonální a metabolické procesy těla

Podmínka pro hubnutí: omezit cukry!

Ovšem výše uvedené se může dít pouze za předpokladu, že ve vaší stravě jsou omezeny "cukry" a převažují tedy sacharidy s nízkou glykemickou zátěží (s nízkým obsahem cukrů a škrobů). A naopak, jsou z ní zcela vyloučeny nebo silně omezeny sacharidy s vysokým obsahem cukrů a škrobů a vysokou glykemickou zátěží.

Pokud tedy jíte pouze potraviny s nízkou glykemickou zátěží, tedy s nízkým obsahem cukrů - můžete jako primární zdroj energie využívat v maximální míře právě ty správné zdravé tuky a budete spolehlivě hubnout a podporovat své zdraví.

Pokud však i nadále ve vaší stravě zůstanou potraviny s vyšší glykemickou zátěží, tedy s vysokým obsahem škrobů a cukrů a budete jíst i velké množství tuků - pak platí, že budete tloustnout!

Takže - v hojné míře zařazené ty správné, zdravé přirozené tuky a oleje podporují spalování tuků a trvalou energii pouze v případě, že nejíte potraviny s vysokou glykemickou zátěží - což jsou veškeré běžné přílohy, obiloviny, pečivo a sladké nápoje.

Oleje boho chef:

- vlastní receptura

- oleje prochází infuzí, tj. tepelný proces, při kterém dojde k výjimečnému uvolnění chutí do olejové směsi

- každý olej lze rozdělit na tekutou část (olej) a hustou část (koření), podle toho lze s oleji zároveň vařit a dochucovat jídlo